O założeniu bloga twórczego zaczęłam myśleć już jakiś czas temu. Kulinaria to jedna z opcji tworzenia. Wytwarzanie rzeczy użytku domowego, biżuterii, kartek czy figurek to coś zupełnie innego. Moje jak na razie domowe wytwory prezentuję tutaj.
Jeśli komuś spodoba się moja praca i byłby zainteresowany kupnem proszę o mail na adres kuchennawiewiora@onet.eu.
Robię również rzeczy na zamówienie.


środa, 27 kwietnia 2011

Wykończone, ulepione czyli newsy

Wieczór wczorajszy poświęciłam na wykańczanie swoich nóg gdyż stałam oraz biżuterii.
Powstały nowe, pomarańczkowe fimo kolczyki na zamówienie oraz dwie pary innych także w tonacji cytrusowej. Poza tym dokończyłam filcowe broszki jakie zrobiłam w poniedziałek. Szczegóły rozmiarowe dostępne na maila, bigle zamknięte srebrne, sznureczki woskowane a poniżej fotki.
Jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem lub wymianką jestem dostępna pod adresem mailowym celosia2@o2.pl.





Na koniec troszkę drobinek, także wczoraj polakierowanych. Guziczki i koraliczki w dwóch tonacjach, zielonej i niebieskiej, średnica każdego guziczka koraliczka to ok 8 mm. Poza tym ulepiłam też kilka kuleczkowych koralików w tonacji różowo kwiatkowej :)



1 komentarz:

Piegowata pisze...

Urocze te guziczki:)