O założeniu bloga twórczego zaczęłam myśleć już jakiś czas temu. Kulinaria to jedna z opcji tworzenia. Wytwarzanie rzeczy użytku domowego, biżuterii, kartek czy figurek to coś zupełnie innego. Moje jak na razie domowe wytwory prezentuję tutaj.
Jeśli komuś spodoba się moja praca i byłby zainteresowany kupnem proszę o mail na adres kuchennawiewiora@onet.eu.
Robię również rzeczy na zamówienie.


piątek, 2 września 2011

Zabawa mobilizująca

Witajcie po przerwie!!! ostatnio skupiam się na fasolce rosnącej w moim brzuchu a twórczość kulinarna i wszelka inna odeszła trochę w zapomnienie. W ramach mobilizacji siebie, i może innych, postanowiłam jednak wziąć udział w zabawie PODAJ DALEJ. Zobaczyłam ją na świetnym blogu Magdy sOWLshine.

Zasady są proste. Oto one:

1 - Musisz posiadać własny blog
2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni - ja zakładam, że czas oczekiwania będzie zdecydowanie krótszy jako, że zabawa ma mnie zmobilizować:)
3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.
4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.


5 komentarzy:

panti pisze...

ojej :) czyżby mi się udało ??? :> hihi podoba mi się ta zabawa :) u mnie będzie słooodkoooo może? a może kulinarnie :
) no nic : ja też biorę jej udział :) i zapraszam do siebie :)

gratuluje fasolki :*

Kinga pisze...

Dzisiaj dostałam paczuszkę. Dziękuję. Kolczyki piękne

barbaratoja pisze...

Dzisiaj dostałam kolczyki, śliczne są, dziękuję.

Ewka pisze...

A ja gratuluję fasolki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M(aniek) pisze...

ja sie zapisze :) twoje tworki sa sliczne :)