O założeniu bloga twórczego zaczęłam myśleć już jakiś czas temu. Kulinaria to jedna z opcji tworzenia. Wytwarzanie rzeczy użytku domowego, biżuterii, kartek czy figurek to coś zupełnie innego. Moje jak na razie domowe wytwory prezentuję tutaj.
Jeśli komuś spodoba się moja praca i byłby zainteresowany kupnem proszę o mail na adres kuchennawiewiora@onet.eu.
Robię również rzeczy na zamówienie.


wtorek, 12 czerwca 2012

MEGA KOLCZYKOWA WYPRZEDAŻ!!! I RABAT 25%

Witajcie!!! mało ostatnio tworzę i niezbyt mi z tym dobrze ale co zrobić. Pochłania mnie życie rodzinne, ot co. 
I wyjazdy, i wizyty u lekarzy, tak bywa. ZA TO! mam dla wszystkich wiadomość. 

By poluźnić trochę moje szuflady postanowiłam zrobić wyprzedaż rzeczy wszelkich stworzonych!
I tak już od teraz możecie kupić moje prace z rabatem -25% oraz ostatnio robione kolczyki w fajnej cenie :)

szczegóły znajdziecie w Sklepiku i na HandMade

zapraszam do zakupów!!!

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A ja właśnie chciałam zaproponować Ci wymiankę:))

Wiewióra pisze...

fajnie :) jestem ZA!!! masz jakiś pomysł co i na co???

Anonimowy pisze...

Mnie się bardzo podobają kolczyki z tego posta: http://wiewiorowetworzenie.blogspot.com/2012/04/kolce.html - zielone i czerwone
albo z tego:
http://wiewiorowetworzenie.blogspot.com/2012/05/bransoletki-filcowe-z-koralikiem.html - ostatnie

są piękne!

A Tobie mogłabym zaproponować pewnie coś z lnu:))
Zaczęłam kolekcję morską, więc np. konik morski lub muszle?
A może wybierz sobie coś z mojego bloga?

Wiewióra pisze...

O to super!!!
A może chciałabyś wszystkie trzy pary???
U Ciebie bardzo podobają mi się spinki z najnowszego posta i jestem bardzo ciekawa konika morskiego.
Pozdrowionka.

Anonimowy pisze...

O tak chciałabym:D

A ciebie jeszcze poproszę i wybranie kolorów spinek. Nie muszą być te z posta, mogę zrobić właściwie każdy kolor.

Jak wszystko będzie gotowe to dam znać:)

Wiewióra pisze...

Ale fajnie :) to może niebieskości, granaty lub czerwienie w połączeniu z naturalnym lnianym? kurcze niezdecydowana jestem... w sumie każdy z tych kolorów by mi odpowiadał :) Miłego wieczoru.

Anonimowy pisze...

Spinki są gotowe i kończę już konika, więc myślę, że jutro mogę wysłać przesyłkę. Poproszę jeszcze o adres na: cytrynek222@poczta.pl

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Nie mam co prawda dziur w uszach ale moje koleżanki mają. Pędzę buszować! :)