O założeniu bloga twórczego zaczęłam myśleć już jakiś czas temu. Kulinaria to jedna z opcji tworzenia. Wytwarzanie rzeczy użytku domowego, biżuterii, kartek czy figurek to coś zupełnie innego. Moje jak na razie domowe wytwory prezentuję tutaj.
Jeśli komuś spodoba się moja praca i byłby zainteresowany kupnem proszę o mail na adres kuchennawiewiora@onet.eu.
Robię również rzeczy na zamówienie.


środa, 27 października 2010

Czachy

Dawno mnie tu nie było. Blondasek mój kochany nie daje mi nic lepić innymi słowy brak mi czasu.
Pokazuję dzisiaj kolczyki, które zrobiłam na zamówienie. Miały być w tonacji amarantowo-czarnej i z motywem czaszki, mocno rockowe. Ponieważ klimaty były mi bliskie zdecydowałam się podjąć wyzwanie. Niestety jak na razie kolczyki pozostają u mnie, ponieważ dziewczyna się rozmyśliła, więc jeśli komuś się spodobają...

długość kolczyków z biglem to 5,5 cm
bigle srebrne
woskowany sznureczek i fimo, lakierowane

Brak komentarzy: