O założeniu bloga twórczego zaczęłam myśleć już jakiś czas temu. Kulinaria to jedna z opcji tworzenia. Wytwarzanie rzeczy użytku domowego, biżuterii, kartek czy figurek to coś zupełnie innego. Moje jak na razie domowe wytwory prezentuję tutaj.
Jeśli komuś spodoba się moja praca i byłby zainteresowany kupnem proszę o mail na adres kuchennawiewiora@onet.eu.
Robię również rzeczy na zamówienie.


wtorek, 5 kwietnia 2011

Torbiska filcowe czyli "to wszystko jest szyte grubymi nićmi!"

Uff!!! prawie je dokończyłam. Udało mi się dzięki wczesnemu pójściu spać pewnej małej blond dziewczynki.

Pierwsza filcowana z jm. Brązowa, nie zapinana, z motywem niebiesko kwiatowym, z podszewką. Na dość długim pasku też filcowanym.
Wymiary torebki to 20 na 18 cm, długość paska 2x60cm


Druga ufilcowana w piątek, w tonacji żółto brązowej, w środku na razie pomarańczowa bo jeszcze bez podszewki. Na krótkim, filcowanym pasku. W zamyśle na suwak. Z wierzchu z małą kieszonką i motywem kwiatka lub jaszczurki w zależności od tego co kto widzi :)
Wymiary torebki to 25x25 cm, pasek długość całkowita ok 40 cm.



Na koniec dziełko mojej Córci, przypadkowe ale i tak jestem bardzo dumna.

1 komentarz:

jm pisze...

Mała Blondaska jest genialna! Pewnie jeszcze nie raz nas zaskoczy:))) Super, że chce się tak bawić:)
Nie rozumiem z tą jaszczurką... tam jest kwiatek, na 100% kwiatek, a nie jaszczurka:)))